بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مجیدی: بخاطر عملکرد تیمم از هوادارن عذرخواهی می کنم

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 21:04

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی سخت برابر تیم نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی گفت: بابت عملکرد بازیکنانم از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم. به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی پس پاز پیروزی استقلال مقابل نود ارومیه در یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور که با تساوی یک – یک در پایان ۱۲۰ دقیقه و سپس برد در ضربات پنالتی کسب شد، گفت: واقعیت این است که رویم نمی شد به نشست خبری بیایم. لازم می دانم از هواداران به خاطر عملکرد امروز عذرخواهی کنم. وی ادامه داد: به بازیکنانم گفتم اگر دست کم بگیریم به مشکل می خوریم. از موقعیت ها استفاده نکردیم و گل خوردیم. بعد هم کار به اینجا کشید.   انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.