مجیدی: بخاطر عملکرد تیمم از هوادارن عذرخواهی می کنم
منبع : خبرگزاری ایلنا
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی سخت برابر تیم نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی گفت: بابت عملکرد بازیکنانم از هواداران استقلال عذرخواهی میکنم. به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی پس پاز پیروزی استقلال مقابل نود ارومیه در یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور که با تساوی یک – یک در پایان ۱۲۰ دقیقه و سپس برد در ضربات پنالتی کسب شد، گفت: واقعیت این است که رویم نمی شد به نشست خبری بیایم. لازم می دانم از هواداران به خاطر عملکرد امروز عذرخواهی کنم. وی ادامه داد: به بازیکنانم گفتم اگر دست کم بگیریم به مشکل می خوریم. از موقعیت ها استفاده نکردیم و گل خوردیم. بعد هم کار به اینجا کشید. انتهای پیام/


رونمایی از ترکیب استقلال مقابل پیکان
اعتراف تلخ مربی پرسپولیس پس از متوقف شدن مقابل تیم یک استقلالی
واکنش قاطع سرمربی استقلالی به انتقاد مربی پرسپولیس
آب سرد ستاره کروات بر سر باشگاه استقلال ؛ خبری از توافق نیست !
واکنش معنادار دست راست یحیی گل محمدی به رقابت با استقلال
ستاره محبوب فرهاد مجیدی در آستانه بازگشت به استقلال + جزئیات









