بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سلیمانی: نباید به سود استقلال یا نود پنالتی اعلام می‌شد/ هر ۲ دروازه‌بان خطا کردند

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 21:04

– اخبار ورزشی –

حیدر سلیمانی درباره قضاوت کیوان علی‌محمدی در دیدار استقلال مقابل نود ارومیه، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: او با اینکه جوان بود و برای اولین بار در دیدار مهمی قضاوت می‌کرد، عملکرد خوبی داشت و فقط اشتباهات کوچکی در میانه میدان مرتکب شد. داور در نیمه اول می‌توانست به ارسلان مطهری کارت زرد بدهد که از این موضوع گذشت. استقلالی‌ها در یک صحنه معتقد بودند باید روی آرمان رمضانی خطای پنالتی اعلام شود که داور به‌درستی پنالتی نگرفت.جام حذفی فوتبال| صعود دشوار استقلال با برتری مقابل نود

وی در مورد صحنه مشکوک به پنالتی نود ارومیه عنوان کرد: در دقایق پایانی نیمه دوم، مهاجم نود در حال تک به تک شدن با دروازه‌بان استقلال بود که پس از عبور از روزبه چشمی متوقف شد. او خودش را روی زمین انداخت تا چشمی اخراج و پنالتی به سود نود اعلام شود که داور به‌درستی، این اتفاق را شبیه‌سازی تشخیص داد. این صحنه پنالتی نبود و اگر خطایی هم اعلام می‌شد، پشت محوطه جریمه رخ داد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد داور در ضیافت پنالتی‌ها گفت: داور دو اشتباه در ضربات پنالتی داشت که هر دوی آنها باید تکرار می‌شد. دروازه‌بانان دو تیم در دومین ضربه پنالتی که توانستند آن را مهار کنند، ۲۰ سانتیمتر جلوتر از خط دروازه ایستادند و مرتکب خطا شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.