سلیمانی: نباید به سود استقلال یا نود پنالتی اعلام میشد/ هر ۲ دروازهبان خطا کردند
منبع : خبرگزاری تسنیم
– اخبار ورزشی –
حیدر سلیمانی درباره قضاوت کیوان علیمحمدی در دیدار استقلال مقابل نود ارومیه، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: او با اینکه جوان بود و برای اولین بار در دیدار مهمی قضاوت میکرد، عملکرد خوبی داشت و فقط اشتباهات کوچکی در میانه میدان مرتکب شد. داور در نیمه اول میتوانست به ارسلان مطهری کارت زرد بدهد که از این موضوع گذشت. استقلالیها در یک صحنه معتقد بودند باید روی آرمان رمضانی خطای پنالتی اعلام شود که داور بهدرستی پنالتی نگرفت.جام حذفی فوتبال| صعود دشوار استقلال با برتری مقابل نود
وی در مورد صحنه مشکوک به پنالتی نود ارومیه عنوان کرد: در دقایق پایانی نیمه دوم، مهاجم نود در حال تک به تک شدن با دروازهبان استقلال بود که پس از عبور از روزبه چشمی متوقف شد. او خودش را روی زمین انداخت تا چشمی اخراج و پنالتی به سود نود اعلام شود که داور بهدرستی، این اتفاق را شبیهسازی تشخیص داد. این صحنه پنالتی نبود و اگر خطایی هم اعلام میشد، پشت محوطه جریمه رخ داد.
کارشناس داوری فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد داور در ضیافت پنالتیها گفت: داور دو اشتباه در ضربات پنالتی داشت که هر دوی آنها باید تکرار میشد. دروازهبانان دو تیم در دومین ضربه پنالتی که توانستند آن را مهار کنند، ۲۰ سانتیمتر جلوتر از خط دروازه ایستادند و مرتکب خطا شدند.
انتهای پیام/


سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه : باشگاهها باید در مورد سرنوشت مسابقات نظر بدهند
سرمربی تیم نود ارومیه : بازی بسیار سختی را بردیم
سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه : شرایط مالی نود اصلا خوب نیست
حاشیه سازها ” وینفرد شفر ” را کلافه کردند ؛ موضوعی که سرمربی ” استقلال ” را به شدت غمگین کرده است !









