بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حاشیه بازی استقلال و ۹۰ ارومیه| شادی جالب پنالتی‌زن جوان/ فقط یک ‌آبی پوش خوشحالی کرد

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 21:03

به گزارش‌ خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال امشب با برتری مقابل نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به دور بعدی این رقابت‌ها راه یافت.

* امیر علی صادقی پس از گل کردن پنالتی‌اش زیر پیراهن خود را که روی آن کلمه مادر درج شده بود نشان داد. وی همچنین در شادی گل خود حرکت تلفن زدن به مادرش را نشان داد.

* برخی بازیکنان نود ارومیه پس از پایان بازی با بابک مرادی عکس یادگاری گرفتند. هافبک استقلال همچنین با پیچیدن پتو دور خود به رختکن رفت.

* محمدرضا آزادی هم به سمت یحیی بهاری رفت و با وی خوش و بش کرد.

* علیرضا رضایی بعد از پایان مسابقه تنها بازیکن استقلالی‌ بود که خوشحالی کرد.

* بسیاری از بازیکنان تیم میهمان با مصدومیت در پایان بازی به رختکن رفتند.

* افرادی که از ارومیه برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آزادی آمده بودند پس از اتمام این دیدار با پیگیری‌های یحیی بهاری و کسب مجوزهای لازم برای تشکر کردن از بازیکنان نود به رختکن این تیم رفتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.