بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مجیدی:از هواداران استقلال بابت این بازی عذر می خواهم / به خاطر آسیب دیدگی چند بازیکن از اصلی ها استفاده نکردم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 21:03

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی بعد از پیروزی مقابل نود ارومیه در جام حذفی در ضربات پنالتی، در نشست خبری اظهار داشت: واقعیتش این است که رویم نمی‌شد به این نشست بیایم. می‌خواستم از هواداران استقلال بابت این بازی عذرخواهی کنم. گفته بودم اگر حریف را دستکم بگیریم با مشکل مواجه می شویم و همین اتفاق هم رخ داد و حریف به گل رسید و ما به مشکل خوردیم. باز هم از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم.

وی در مورد اینکه چرا به بازیکنان اصلی تیم استراحت داد، گفت: تنها دلیلی که امروز به آنها استراحت دادم لُود تمرینی آنها بود. چند بازیکن ما در مرز آسیب‌دیدگی بودند و ۴-۵ روز یکبار بازی داریم. به همین دلیل تصمیم گرفتم از جوان‌ترها استفاده کنم. در جام حذفی در تمام دنیا ممکن است تیم‌های دسته دو و سه بتوانند تیم‌های لیگ برتری را شکست بدهند و حذف کنند که خوشبختانه این اتفاق برای ما رخ نداد اما از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم.

وی افزود: همانطور که گفتم رویم نمی‌شد به کنفرانس خبری بیایم اما برای عذرخواهی از هواداران به نشست آمدم. لود بازیکنان ما خیلی بالا بود و به آنها استراحت دادم.

سرمربی استقلال  در مورد عملکرد قاسمی‌نژاد که ۱۰ هفته بود بازی نکرده است، گفت: من در مورد کل تیم باید صحبت کردم تیم ما خوب بازی نکرد و درست نیست که در مورد شخص خاصی صحبت کنم. وقتی عملکرد تیم خوب نبوده مقصر سرمربی تیم است که من هم به عنوان سرمربی عذرخواهی کردم. تمرکز ما روی بازی با پدیده است تا بتوانیم ۳ امتیاز آن بازی را بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.