بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عذرخواهی هافبک استقلال پس از برتری مقابل نود ارومیه

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 21:03

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید مهری پس از برتری استقلال مقابل نود ارومیه در ضربات پنالتی اظهار داشت: فقط در میکسدزون ایستادم تا از هواداران عذرخواهی کنم. ممکن بود پنالتی خراب کردن من برای تیم ما گران تمام شود اما خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم.

وی درباره شرایط خودش توضیح داد: معذرت می‌خواهم. فقط می‌خواستم همین را بگویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.