بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مجیدی: رویم نمی‌شد به نشست بیایم/ از هواداران استقلال بابت این بازی عذرخواهی می‌کنم

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 21:03

خبرگزاری میزان – فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار مقابل نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*واقعیتش این است که رویم نمی‌شد به این نشست بیایم. می‌خواستم از هواداران استقلال بابت این بازی عذرخواهی کنم. گفته بودم اگر حریف را دست کم بگیریم با مشکل مواجه می‌شویم و همین اتفاق هم رخ داد؛ حریف به گل رسید و ما به مشکل خوردیم. باز هم از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم.

*استراحت به بازیکنان اصلی؟ تنها دلیلی که امروز به آن‌ها استراحت دادم لُود تمرینی آن‌ها بود. چند بازیکن ما در مرز آسیب‌دیدگی بودند و ۴-۵ روز یکبار بازی داریم. به همین دلیل تصمیم گرفتم از جوان‌تر‌ها استفاده کنم. در جام حذفی در تمام دنیا ممکن است تیم‌های دسته دو و سه بتوانند تیم‌های لیگ برتری را شکست بدهند و حذف کنند که خوشبختانه این اتفاق برای ما رخ نداد، اما از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم.

*همانطور که گفتم رویم نمی‌شد به کنفرانس خبری بیایم، اما برای عذرخواهی از هواداران به نشست آمدم. لود بازیکنان ما خیلی بالا بود و به آن‌ها استراحت دادم.

*عملکرد قاسمی‌نژاد؟ من در مورد کل تیم باید صحبت کردم تیم ما خوب بازی نکرد و درست نیست که در مورد شخص خاصی صحبت کنم. وقتی عملکرد تیم خوب نبوده مقصر سرمربی تیم است که من هم به عنوان سرمربی عذرخواهی کردم. تمرکز ما روی بازی با پدیده است تا بتوانیم ۳ امتیاز آن بازی را بگیریم. بیشتر بخوانید: شگفتی کامل نشد/ پیروزی سخت استقلال مقابل نود ارومیه در ضیافت پنالتی‌ها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.