بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شکست آذرباتری ارومیه با سرمربی جدید مقابل سایپا

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 21:03

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از راوبط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه ۲۸ آذرماه) با هفت دیدار در شهرهای اصفهان، ارومیه (دو دیدار)، مریوان، رفسنجان، گرگان و تهران پیگیری شد.

در آخرین بازی هفته دوازدهم، آذرباتری ارومیه در حالی از سایپا میزبانی کرد که نماینده ارومیه در تعطیلات با فرهاد نفرزاده سرمربی خود قطع همکاری کرد تا با رحمان رئوفی به‌عنوان سرمربی جدید و با تفکرات تازه به مصاف نارنجی‌پوشان سایپا برود. اما حتی این تغییر روی نیمکت هم به کمک تیم نیامد تا شاگردان ناصر شهنازی در تیم سایپا با نتیجه سه بر صفر و با ثبت امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۷ بر ۲۵ و ۳۰ بر ۲۸ برنده جدال قعرنشینان باشند.

این دیدار در مدت زمان ۹۸ دقیقه انجام شد و طی آن بنیامین ایگدری بازیکن سایپا کارت زرد گرفت. کمک مربی آذرباتری ارومیه نیز در ست سوم به دلیل مداخله در داوری کارت زرد دریافت کرد.

یونس حسن‌زاده و علی یاوری ناظر فنی و داوری بازی بودند. مرتضی اکرمی به عنوان داور اول و امیرشهاب الهی‌فرد به‌عنوان داور دوم، کار قضاوت بازی را برعهده داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.