بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

به روز رسانی / مجیدی: می‌خواستم از هواداران استقلال بابت این بازی عذرخواهی کنم/ رویم نمی شد به نشست بیایم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 20:48

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی بعد از پیروزی مقابل نود ارومیه در جام حذفی در ضربات پنالتی، در نشست خبری اظهار داشت: واقعیتش این است که رویم نمی‌شد به این نشست بیایم. می‌خواستم از هواداران استقلال بابت این بازی عذرخواهی کنم و گفته بودم اگر دستکم بگیریم حریف را با مشکل مواجه می شویم وهمین اتفاق هم رخ داد و حریف به گل رسید و ما به مشکل خوردیم. بازهم از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.