به روز رسانی / مجیدی: میخواستم از هواداران استقلال بابت این بازی عذرخواهی کنم/ رویم نمی شد به نشست بیایم
منبع : خبرگزاری فارس
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی بعد از پیروزی مقابل نود ارومیه در جام حذفی در ضربات پنالتی، در نشست خبری اظهار داشت: واقعیتش این است که رویم نمیشد به این نشست بیایم. میخواستم از هواداران استقلال بابت این بازی عذرخواهی کنم و گفته بودم اگر دستکم بگیریم حریف را با مشکل مواجه می شویم وهمین اتفاق هم رخ داد و حریف به گل رسید و ما به مشکل خوردیم. بازهم از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم












