توماس توخل: با کمی خوش شانسی می توانستیم پیروز شویم؛ مصدومیت زیاش جدی به نظر نمی رسد
منبع : طرفداری
توماس توخل، سرمربی چلسی پس از تساوی تیمش مقابل وولورهمپتون در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد شرایط تیمش و مصدومیت چالوبا و زیاش صحبت کرد. به گزارش طرفداری، توماس توخل در مورد نحوه آنالیز بازی گفت:
بارها نظرم را گفته ام. در پایان شما تلاش می کنید تمرکز کنید. ۲۴ ساعت پیش از شروع بازی، همیشه سر و صداهای زیادی هست. ما یک جلسه دیرهنگام داشتیم، یک جلسه کوتاه. ما نهایت تلاشمان را کردیم. در نیمه اول پس از شروعی قدرتمند، کمی به مشکل خوردیم. ما در وفق پیدا کردن با فرم و نحوه بازی وولورهمپتون مشکل داشتیم. در نیمه دوم همه چیز خیلی خوب بود. یک تساوی بدون گل در زمین وولورهمپتون، این یک کلین شیت است اما گلزنی در این مکان سخت است. با کمی خوش شانسی و یکم کیفیت بیشتر می توانستیم پیروز این دیدار شویم.
حال چه اتفاقی می افتد؟
هیچ ایده ای ندارم. ما دیروز عصر یک ایده داشتیم و آن اتفاق نیافتاد. ما تست خواهیم گرفت، به روند روزانه مان ادامه می دهیم و مانند قبل تمرین خواهیم کرد. ما به عنوان یک باشگاه، بسیار مسئول بوده ایم. حتی با این که به شدت به جورجینیو نیاز داشتیم، تصمیم گرفتیم او را در لیست بازی امروز قرار ندهیم و حتی مشخص نیست که تست او مثبت است یا منفی. ما بسیار مسئولیت پذیر هستیم اما هنوز، با هم برای سه یا چهار ساعت در یک اتوبوس می نشینیم و سپس، تست خواهیم داد و منتظر نتایج می مانیم.
امتیازاتی که بیش از همه ما را آزار داد، امتیازاتی بود که در خانه مقابل منچستریونایتد، برنلی و اورتون از دست دادیم. این امتیازات ما را آزار داد، نه بازی امروز. من نمی توانم نظری بدهم و نظری هم در مورد تصمیمات دیگران در مورد بازی های لغو شده نخواهم داد. ما هرگز خودمان را با شرایط دیگران مقایسه نمی کنیم، ما فقط در مورد سلامتی و امنیت بازیکنانمان نگران بودیم. بازیکنان نگران سلامتی خود بودند چون ما در چند روز چند تست مثبت داشتیم.
تمرینات را تعطیل کردید؟
ما فقط دو روز فرصت داریم، نمی توانیم این کار را انجام دهیم. ما نمی توانیم همه را به خانه بفرستیم و بدون تمرین در بازی بعدی حاضر شویم. تصمیمات و شرایط همین است و من افرادی را که می گویند ما ۱۴ بازیکن داریم را درک می کنم اما اگر با دقت بیشتری به این ۱۴ بازیکن نگاه کنیم و وارد جزئیات شویم، می بینیم تروه چالوبا با فقط دو جلسه تمرینی، انگولو کانته با فقط یک جلسه تمرینی، کواچیچ با فقط یک جلسه تمرینی در این بازی به میدان رفتند. ما روی بازیکنانمان ریسک می کنیم اما این تصمیمی بود که گرفته شد. ما کواچیچ را فقط دو روز پس از بازگشت از قرنطینه در یک بازی لیگ برتری به میدان می فرستیم. اگر ۱۴ بازیکن دارید، پس خوب است. شرایط چیزی مانند این است.
مصدومیت چالوبا و زیاش جدی است؟
ما می توانیم در یک بازی شکست نخوریم اما قطعاً بهای آن را پرداخت خواهیم کرد. شاید این کار را به نوعی با تمام هافبک های مان انجام داده ایم. در مورد چالوبا، امیدواریم که این فقط یک درد باشد اما در آن لحظه، درد او بسیار شدید بود. امیدواریم جدی نباشد اما نیاز به آزمایشات بیشتر داریم. در مورد زیاش، فکر نمی کنم مصدومیتش بد باشد. به اعصاب او ضربه خورد و ساق پای او دچار گرفتگی شد. مجبور شدیم او را تعویض کنیم.












