مدافع عنوان قهرمانی با بُرد آغاز کرد
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فولاد خوزستان و شهرداری نوشهر از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاههای ایران، امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد.
«جواد نکونام» برای این دیدار به شماری از بازیکنان اصلی تیم خود استراحت داد. علی غلامزاده، سینا شاه عباسی، مهران موسوی، مهران درخشان مهر، مجتبی نجاریان، احمد عبدالله زاده، حمید بوحمدان، آیاندا پاتوسی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی و ساسان حسینی بازیکنان تیم فولاد خوزستان برای این دیدار بودند.
میثم حسین پور، نوید فلاحتگر، فرید همرنگ، شایان جعفری، مهدی طهماسبی، وحید علی آبادی، محمد صابری پور، کیهان متاجی، مسعود فتاح، مجید ایوبی و حسین باباجانی بازیکنانی بودند که محسن بنگر سرمربی تیم شهرداری نوشهر برای رقابت با تیم فولاد خوزستان راهی میدان کرد.
یعقوب آشوری با کمک صادق رستمی، فرزاد ایمان نژاد و علی آقاجری قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
این دیدار تا دقیقه ۴۵ با تساوی بدون گل در جریان بود تا اینکه «احمد عبدالله زاده» در دقیقه ۴۵ موفق به گلزنی برای فولاد خوزستان شد. گل دوم این دیدار نیز در دقیقه ۵۷ برای فولاد خوزستان به ثمر رسید.
مجید ایوبی بازیکن شهرداری نوشهر این گل را به اشتباه وارد دروازه شاگردان محسن بنگر کرد. آیاندا پاتوسی نیز گل سوم را در دقیقه ۸۸ به ثمر رساند.
با این برد شاگردان جواد نکونام که مدعی کسب عنوان قهرمانی جام حذفی به شمار می روند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.


رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک
پشت پرده عدم حضور تماشاگران در دیدار هوادار – پرسپولیس
امیدواری معنادار سرمربی استقلالی درباره لیگ قهرمانان آسیا
برنامه بازی های تیم سرمربی استقلالی در آسیا مشخص شد
زمان رونمایی از خرید بزرگ مدیرعامل پرسپولیسی مشخص شد
تکلیف نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد









