بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بنگر: فولاد خوب بازی کرد اما ما به خودمان باختیم

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 19:51

سرمربی شهرداری نوشهر گفت:فولاد خوب بازی کرد اما ما به خودمان باختیم. به گزارش ایلنا، محسن بنگر پس از شکست شهرداری نوشهر مقابل فولاد خوزستان در جام حذفی اظهار داشت: امیدوارم فولاد همین روند را ادامه دهد و تا فینال جام حذفی برود. ما می‌خواستیم از این بازی تجربه کسب کنیم و خیلی چیزها یاد گرفتیم و از بازی فولاد قطعا یاد می‌گیریم.  وی ادامه داد: پنالتی که گل خوردیم باعث شد شیرازه تیم ما از هم پاشیده شود و بعد از آن هم یک گل به خودی هم خوردیم. گل سوم هم اشتباه هافبک ما بود که توپ را لو داد. هرچند فولاد خیلی خوب بود، اما ما امروز به خودمان باختیم. این بازی و این باخت خیلی به ما کمک می کند که در لیگ دسته دوم موفق باشیم. سرمربی شهرداری نوشهر در مورد اینکه خیلی آرام کنار زمین بود، عنوان کرد: برای این بازی تمرین کرده بودیم و نیازی به داد و بیداد کنار زمین نبود که بخواهیم خدایی ناکرده فکر بازیکن را هم درگیر کنم.  انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.