بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیوس: گل‌گهر فراتر از آسیاست

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 19:50

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از سیرجان ، فرشاد پیوس پس از شکست ۴ بر صفر شهرداری آستارا مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: دیدار دشواری داشتیم. گل‌گهر از لحاظ امکانات و کادر فنی، فراتر از آسیاست و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد. ما هم خوب بازی کردیم. سپاهان که مدعی قهرمانی است، چهار گل در سیرجان خورد و ما هم مانند این تیم چهار گل دریافت کردیم. تیم توانایی بودیم و بازیکنان ما با دل و جان دویدند.جام حذفی فوتبال|‌ گل‌گهر حریفش را به چهارمیخ کشید و به مرحله بعد صعود کرد

وی با بیان اینکه شاگردانش تلاش کردند مرکز زمین را در اختیار بگیرند، عنوان کرد: موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما گل‌گهر تیمی گردن‌کلفت است و بازیکنان خوبی داشت. اکنون تمام فکر و ذکر ما معطوف به لیگ دسته اول است تا بتوانیم جزو تیم‌های خوب لیگ یک باشیم. ان‌شاءالله که گل‌گهر سهمیه آسیایی بگیرد. ما هم هر چه در توان داشتیم، در زمین گذاشتیم و به پنج،‌ شش بازیکن هم استراحت دادیم. روز شنبه با توان بسیار خوبی مقابل رایکا بازی می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.