بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

به روز رسانی| نکونام: شاگردان بنگر در نیم ساعت اول ما را غافلگیر کردند

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 19:18

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، جواد نکونام پس از برتری فولاد مقابل شهرداری نوشهر در جام حذفی اظهار داشت:‌ به بنگر برای داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم. کیفیت خوبی دارند و فوتبال بازی کردند و جسور بودند. در نیم ساعت اول توانستند بازی را کنترل کنند و ما را غافلگیر کردند. تیمی که ساخته اند با برنامه است و امیدوارم نتایج خوبی بگیرند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که جام حذفی دارد، شما یک بازی و یک فرصت دارید. هیچ بازی آسان نیست و این را به بازیکنان هم گفته ام که حق اشتباه در جام حذفی نداریم و هر مسابقه حکم فینال را برای ما دارد.

ادامه دارد….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.