بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جام حذفی| صعود فولاد به یک هشتم با حذف شاگردان بنگر

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 19:03

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و شهرداری نوشهر در مرحله یک شانزدهم جام حذفی از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهدای فولاد آغاز شد.

این بازی با برتری ۳ بر صفر فولاد به پایان رسید.

داوران: یعقوب آشوری

کمک‌ها: صادق رستمی و فرزاد ایمان‌نژاد 

کارت زرد: –

گل ها: احمد عبدالله زاده (۱+۴۵) پنالتی، مجید ایوبی بازیکن شهرداری (۵۶) گل به خودی و پاتوسی دقیقه (۸۶)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.