بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

به روز رسانی|سرمربی ویستاتوربین: امیدوارم فردا همه از دیدن بازی لذت ببرند

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 19:03

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میلاد بلادی در نشست خبری پیش از دیدار ویستا توربین مقابل پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی فردا برای ما و بازیکنانمان بازی مهمی است. چون پرسپولیس عنوان دار است. در جام حذفی همیشه حرف برای گفتن داشته، شاید بتوانیم در این بازی از خیلی بازیکنان جوانمان که در این مدت در لیگ یک هم بازی نکردند استفاده کنیم تا خودی نشان بدهند و آینده‌شان در بازی فردا رقم بخورد.

وی افزود: امیدوارم بازی خیلی خوبی باشد. در این چند روز تیم ما جو مثبتی داشته، بحث تکنیک و تاکتیک تیمی یک طرف، بحث روحی روانی و انگیزشی بازیکنان ما خیلی مهم بود. در این چند روز خیلی کار کردم. امیدوارم فردا بازی طوری باشد که همه از دیدن آن لذت ببرند.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.