بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شاگردان گل محمدی مرور تاکتیک‌ کردند/ مهاجم سرخپوشان انفرادی تمرین کرد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 18:49

خبرورزشی – بازیکنان پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود را برای اولین دیدار فصل جدید جام حذفی از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.  

*تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد و پس از آن، بازیکنان در قالب سه گروه به بازی مهیج آقا وسط روی آوردند. ضمن اینکه یحیی گل‌محمدی و کریم باقری در گروهای مختلف حضور داشتند و در کنار سایر بازیکنان در فضایی شاد، با کری خوانی، پا به توپ شدند.

*در قسمت بعدی تمرین، بازیکنان در اختیار مربی بدنساز تیم قرار گرفتند و استارت‌های کوتاه و عبور از موانع را در برنامه داشتند.

*در بخش‌های بعدی، مرور کارهای تاکتیکی برای بازی فردا و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

*تمرین امروز یک ساعت به طول انجامید و همه بازیکنان با آمادگی کامل در تمام مراحل تمرین شرکت داشتند.

*حامد پاکدل به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا زیر نظر کادر پزشکی بود.

*بازیکنان بعد از یک وقفه کوتاه و استراحت، راهی هتل محل اقامت خود شدند تا در اردوی شب پیش از بازی، شرکت کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و در ورزشگاه آزادی میزبان ویستا توربین خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.