بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی شاهین بوشهر: خستگی باعث شد در پنالتی‌ ها دچار مشکل شویم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 18:39

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: با وضعیتی که داشتیم به بازی با نفت بیشتر به عنوان بازی تدارکاتی نگاه کردیم. 

به گزارش طرفداری، مهدی قنبری در نشست خبری بعد از دیدار با نفت مسجدسلیمان، گفت:

با توجه به شرایطی که داشتیم نتوانستیم در بازی با مس حاضر شویم و مشکلات آن بازی به این بازی کشیده شد. در این دیدار از نفراتی که کمتر بازی کرده بودند، استفاده کردیم. ۸۰ درصد بازیکنان‌مان در بازی نفراتی بودند که کمتر در لیگ بازی کرده بودند.

وی اضافه کرد:

به این مسابقه بیشتر به عنوان بازی تدارکاتی نگاه کردیم تا برای دیدارهای لیگ دسته اول آماده شویم. خستگی‌مان از قبل باعث شد در پنالتی‌ها دچار مشکل شویم. از دست رفتن دو پنالتی در پایان ۱۲۰ دقیقه، دلیلی بر بد بازی کردن بچه‌های ما نیست. در این بازی ناقص بودیم ولی خوب بازی کردیم. امیدواریم تیم در مسابقات باقی بماند و مشکلاتش کمتر شود. به تازگی مدیر برای باشگاه انتخاب شده و برای این بازی حتی به اردو هم نرفتیم. این چند ماه خیلی مشکلات اذیت‌مان کرد و امیدواریم با حضور آقای قاسمی مشکلات حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.