بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

​صعود تیم کمالوند در ضربات پنالتی

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 18:37

در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی نفتی‌ها با نتیجه ۴ بر ۳ از شاهین بوشهر عبور کردند. به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهر به مصاف هم رفتند که پس از تساوی بدون گل دو تیم در ۹۰ دقیقه  و وقت‌های اضافی، شاگردان فراز کمالوند در ضربات پنالتی ۴ بر ۳ حریف دسته‌اولی خود را شکست دادند. داور: ابوالفضل گرجی کمک‌ها: امید افخمی و مسلم فاضلی  کارت زرد: عبدالصمد احمدی، ابوافضل علایی، حسن پولادی، محسن گلستانی‌(سرپرست) مهدی ببری، محمد ره آور و محمود بحرینی(مربی) از شاهین/ محمد بلبلی، علیرضا دغاغله و امیر محبی(مربی) از نفت مسجد سلیمان کارت قرمز: – گل‌ها: –  پنالتی‌های شاهین: میلاد سوری(گل شد) بهرام احمدی(گل‌ شد) محمد ره‌آور(گل شد) یزدان کاکاوندی(خراب شد) مجید قشقایی(خراب شد) پنالتی‌های نفت مسجد سلیمان: جاسم کرار(گل شد) میرهادی میرجوان(گل شد) میثم نقی‌زاده(خراب شد) محمد مهدی احمدی(گل‌شد) مهرداد هدایتیان(گل‌ شد) انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.