بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گزارش تمرین پرسپولیس|شاگردان یحیی تاکتیک‌های حذفی را مرور کردند/تمرین انفرادی مهاجم سرخپوشان

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 18:36

به گزارش خبرگزاری فارس، بازیکنان پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود را برای اولین دیدار فصل جدید جام حذفی از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.   *تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد و پس از آن، بازیکنان در قالب سه گروه به بازی مهیج آقا وسط روی آوردند. ضمن اینکه یحیی گل‌محمدی و کریم باقری در گروهای مختلف حضور داشتند و در کنار سایر بازیکنان در فضایی شاد، با کری خوانی، پا به توپ شدند. *در قسمت بعدی تمرین، بازیکنان در اختیار مربی بدنساز تیم قرار گرفتند و استارت‌های کوتاه و عبور از موانع را در برنامه داشتند. *در بخش‌های بعدی، مرور کارهای تاکتیکی برای بازی فردا و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. *تمرین امروز یک ساعت به طول انجامید و همه بازیکنان با آمادگی کامل در تمام مراحل تمرین شرکت داشتند. *حامد پاکدل به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا زیر نظر کادر پزشکی بود. *بازیکنان بعد از یک وقفه کوتاه و استراحت، راهی هتل محل اقامت خود شدند تا در اردوی شب پیش از بازی، شرکت کنند. تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و در ورزشگاه آزادی میزبان ویستا توربین خواهد بود. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.