بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برتری یک نیمه ای فولاد مقابل شهرداری نوشهر

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 18:04

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و شهرداری نوشهر در مرحله یک شانزدهم جام حذفی از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهدای خوزستان آغاز شد.

نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر فولاد به به پایان رسید.

داوران: یعقوب آشوری

کمک‌ها: صادق رستمی و فرزاد ایمان‌نژاد 

کارت زرد: –

گل: احمد عبدالله زاده (۱+۴۵) پنالتی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.