بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شاهین شهرداری بوشهر ۰ (۳) – نفت مسجدسلیمان ۰ (۴)/ صعود نفتی‌ها به لطف ضربات پنالتی

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 17:50

خبرورزشی – تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (یکشنبه)، در چارچوب دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی و در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر، مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که نفت در ضربات پنالتی به برتری ۴ بر ۳ دست یافت.

این مسابقه در ۹۰ دقیقه و در ادامه ۳۰ دقیقه اضافی، گلی در بر نداشت تا ضربات پنالتی تعیین‌کننده تیم برنده باشد. در ضیافت پنالتی‌ها تیم نفت با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.