بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیگ برتر بسکتبال؛ برد مهرام برابر اکسون با ۳۵ اختلاف امتیاز

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 17:50

به گزارش ایرنا، در این بازی که امروز (یکشنبه) و از ساعت ۱۵ در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، تیم‌های مهرام و اکسون به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۹۲ بر ۵۷ به سود مهرام خاتمه یافت.

این بازی از هفته دهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال و از گروه «ب» این مسابقات در شرایطی برگزار شد که مهرام در هر ۴ کوارتر تیم برتر میدان بود و موفق شد با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۰ بر ۱۲، ۲۲ بر ۱۷ و ۲۶ بر ۱۳ حریف را از پیش‌رو بردارد. 

سعید داورپناه با ۱۹ امتیاز، ۴ ریباند، ۵ پاس گل و ۳ توپ ربایی بیشترین کارایی را در تیم مهرام داشت و امیرحسین رضایی‌فر با ۸ امتیاز و ۵ ریباند موفق‌ترین مهره اکسون بود. 

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در دو گروه هشت تیمی برگزار می‌شود که در گروه الف، شهرداری گرگان، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، کاله، نظم آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران و خانه بسکتبال خوزستان حضور دارند.

در گروه ب نیز تیم‌های شیمیدر قم، مهرام تهران، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، رعد پدافند هوائی تهران، صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان با هم رقابت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.