بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نفت مسجدسلیمان به سختی راهی مرحله بعدی شد

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 17:49

به گزارش ایرنا؛ امروز یکشنبه در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهر به مصاف هم رفتند.

این دیدار در ۹۰ دقیقه و همچنین وقت‌های اضافه گلی در برنداشت و کار به ضربات پنالتی کشید.

شاگردان «فراز کمالوند» در ضربات پنالتی ۴ بر ۳ حریف دسته‌اولی خود را شکست داده و راهی مرحله بعدی شدند.

قبل از آغاز دیدار، مدیران باشگاه شاهین از فراز کمالوند که سال گذشته مدتی به عنوان سرمربی این تیم فعالیت کرد با اهدای دسته‌گل تقدیر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.