حسینی: بعد از شکست برابر استقلال و پرسپولیس فشار زیادی روی ما بود
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا، مجتبی حسینی عصر امروز یکشنبه پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر قشقایی شیراز در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: در شروع مسابقات جام حذفی که تیم های لیگ برتری با تیم های دسته پایین تر مواجه می شوند کار سختی پیش رو دارند. میدانستیم تیم حریف، جوان و جاه طلب است. آنها می خواستند تواناییهایشان را نشان دهند و بازی را برای ما سخت کردند.
وی افزود: در دو هفته اخیر برابر استقلال و پرسپولیس شکست خورده بودیم و فشار زیادی روی ما بود. سعی کردیم از بازیکنانی که کمتر استفاده کردیم، در این بازی بهره ببریم. آنها نیز توانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند. این مسابقات توان زیادی از حریف می گیرد و خوشحالیم که توانستیم در این بازی به برتری برسیم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اعتراض مربیان قشقایی به عملکرد داور خاطرنشان کرد: قرار شد زیاد در مورد داوری حرف نزنیم. ما این کار را در بازیهای بزرگ تر نیز انجام ندادیم.


رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک
مدیر تیم هوادار پرسپولیسی ها را با خاک یکسان کرد
تلاش پرسپولیس برای بازگشت ستاره ملی پوش به ترکیب
ستاره کلیدی پرسپولیس و گل محمدی محروم شد
کارشناس داوری نیز طرف مربی پرسپولیس را گرفت
اعتراف تلخ مربی پرسپولیس پس از متوقف شدن مقابل تیم یک استقلالی









