بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

به روز رسانی| قنبری:به این مسابقه به چشم یک بازی تدارکاتی نگاه می‌‌کردیم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 17:48

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد مهدی قنبری پس از شکست شاهین شهرداری بوشهر مقابل نفت مسجد سلیمان در ضربات پنالتی دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این صحبت من تکراری است اما با توجه به شرایطی که داشتیم بنابر دلایلی در بازی با مس کرمان نتوانستیم حاضر شویم. برای اینکه دیدارمان با نفت به ۱۲۰ دقیقه برود، از استراتژی استفاده از نفراتی که کمتر در لیگ از آنها بهره بردیم استفاده کردیم. یکی دو بازیکن مصدوم هم داشتیم و با حدود ۸۰ درصد بازیکنانی که کمتر در لیگ یک بازی کردند مقابل نفت وارد میدان شدیم زیرا به این مسابقه به چشم یک بازی تدارکاتی نگاه می‌‌کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.