بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

به روز رسانی| کمالوند: عذرخواهی بزرگی به بوشهری‌ها بدهکار هستم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 17:33

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فراز کمالوند پس از برتری نفت مسجد سلیمان در ضربات پنالتی مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: باید قبل از هرچیز فرا رسیدن ایام فاطمیه را تسلیت بگویم. خیلی خوشحالم از اینکه یک بار دیگر در شهر بوشهر هستم و یک عذرخواهی بزرگ به مردم این شهر بدهکار هستم. اتفاقاتی در فصل گذشته افتاد و ان‌شاءالله یک بار دیگر خدا توفیق بدهد تا بتوانم دینم را به بوشهری‌ها ادا کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.