به روز رسانی| کمالوند: عذرخواهی بزرگی به بوشهریها بدهکار هستم
منبع : خبرگزاری فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فراز کمالوند پس از برتری نفت مسجد سلیمان در ضربات پنالتی مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: باید قبل از هرچیز فرا رسیدن ایام فاطمیه را تسلیت بگویم. خیلی خوشحالم از اینکه یک بار دیگر در شهر بوشهر هستم و یک عذرخواهی بزرگ به مردم این شهر بدهکار هستم. اتفاقاتی در فصل گذشته افتاد و انشاءالله یک بار دیگر خدا توفیق بدهد تا بتوانم دینم را به بوشهریها ادا کنم.












