بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عبدی: مجبور شدیم با تغییر تاکتیک بازی کنیم/ در ۹۰ دقیقه می‌توانستیم برنده باشم

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 17:33

خبرگزاری میزان – حسین عبدی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی مقابل فجرسپاسی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*امیدوارم هواداران از دیدن بازی خوب بازیکنان لذت برده باشند. بازی خوب و سختی بود. بازی‌مان تکراری بود و فشردگی مسابقات کار را مشکل کرده است. خوب بازی کردیم و در ۹۰ دقیقه می‌توانستیم برنده باشم، اما شانس با ما یار نبود و فرصت‌ها را از دست دادیم.

*با چند تغییر وارد زمین شده بودیم. خطیبی تصمیم گرفت به چند بازیکن استراحت بدهد و مجبور شدیم با تغییر تاکتیک بازی کنیم. موقعیت‌های خوبی خلق کردیم. در ۳۰ دقیقه پایانی تیم برتر میدان بودیم و به آنچه که مستحقش بودیم دست پیدا کردیم.

*به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم کار آن‌ها خوب بود، اما در یک صحنه می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد که نگرفت. فلسفه خطیبی این است که درمورد داوری صحبت نکند. امیدوارم کارشناسان در این خصوص نظر بدهند و درمورد صحنه‌ها قضاوت کنند. بیشتر بخوانید: خرمزی: مسابقه فردا از سخت‌ترین بازی‌های آلومینیوم است/ بزرگ‌ترین غایب ما سرمربی تیم است

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.