بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توخل: هفت بازیکن ما به ویروس کرونا مبتلا شده اند؛ درخواست لغو بازی را دادیم اما نپذیرفتند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 17:21

چلسی امروز در حالی به مصاف وولورهمپتون می رود که فقط ۶ بازیکن روی نیمکت دارد و از این شش بازیکن، دو نفر دروازه بان هستند. به گزارش طرفداری، توماس توخل در مصاحبه پیش از بازی در مورد شرایط تیمش و بحران کرونا در اردوی آبی های لندن گفت:

هفت بازیکن ما به ویروس کرونا مبتلا شده اند. ما مجبور شدیم سه ساعت با هم در اتوبوس باشیم و سفر کنیم، جلساتی با هم داشته باشیم، با هم شام و ناهار بخوریم و این وضعیت به نظر نمی رسد که متوقف شود. من از نظر پزشکی نگرانم، ما چهار روز متوالی تست دادیم و آزمایش هایی داشته ایم. اگر با هم در یک اتوبوس باشیم و در یک جلسه حاضر شویم، چگونه این وضعیت متوقف می شود؟ ما ناامید و کمی عصبانی هستیم. ما درخواست دادیم که بازی نکنیم و شرایط را تحت کنترل قرار دهیم و درخواست ما رد شد. درک این مسئله بسیار سخت است، ما در مورد سلامت بازیکنان نگران هستیم. ما در نهایت مجبوریم از بازیکنانی استفاده کنیم که تازه از مصدومیت بازگشته اند و ریسک می کنیم. آندریاس کریستینسن به دلیل مصدومیت همراه ما نیست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.