بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مربی آلومینیوم: مقابل فجرسپاسی مستحق پیروزی بودیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 17:21

حسین عبدی، مربی آلومینیوم اراک پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل فجر سپاسی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی در نشست خبری حضور پیدا کرد.

به گزارش طرفداری، عبدی در ابتدا اظهار داشت:

این پیروزی را به همه همشهری‌های خودم تبریک می‌گویم. امیدوارم هواداران از دید ن بازی خوب بازیکنان لذت برده باشند. بازی خوب و سختی بود. بازی‌مان تکراری بود و فشردگی مسابقات کار را مشکل کرده است. خوب بازی کردیم و در ۹۰ دقیقه می‌توانستیم برنده باشم، اما شانس با ما یار نبود و فرصت‌ها را از دست دادیم.

وی ادامه داد:

با چند تغییر وارد زمین شده بودیم. خطیبی تصمیم گرفت به چند بازیکن استراحت بدهد و مجبور شدیم با تغییر تاکتیک بازی کنیم. موقعیت‌های خوبی خلق کردیم. در ۳۰ دقیقه پایانی تیم برتر میدان بودیم و به آنچه که مستحقش بودیم دست پیدا کردیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درمورد عملکرد تیم داوری در این بازی گفت:

به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم کار آنها خوب بود، اما در یک صحنه می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد که نگرفت. فلسفه خطیبی این است که درمورد داوری صحبت نکند. امیدوارم کارشناسان در این خصوص نظر بدهند و درمورد صحنه‌ها قضاوت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.