بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی استقلال ملاثانی: پنالتی مان مقابل پدیده گرفته نشد اما هیچ گلایه‌ای نداریم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 17:21

ابراهیم اشکش، سرمربی استقلال ملاثانی پس از شکست مقابل پدیده مشهد در جام حذفی در نشست خبری حضور یافت.

به گزارش طرفداری، اشکش در ابتدا اظهار داشت:

آنهایی که مسابقه را تماشا کردند، مطمئنا از نحوه بازی دو تیم راضی بودند. موقعیت‌های زیادی از سوی هر دو تیم خلق شد و در نهایت پدیده به برتری رسید.

وی در مورد عملکرد تیمش گفت:

تیم ما در اکثر مسابقات لیگ دسته اول نیز خوب کار کرده و در ۱۲ بازی اخیر خود صحنه های مشکوک زیاد پنالتی برای ما گرفته نشد و بارها به تیر دروازه زدیم. با این مسابقه که امروز انجام دادیم این نوید خوب را می‌دهد که در آینده موفق باشد.

سرمربی استقلال ملاثانی ادامه داد:

به داوری نمی‌خواهم بپردازم، چون  حسین زمانی و کمک هایش واقعا انسان خوبی است، اما یک صحنه توپ به دست بازیکن پدیده خورد که از چشم او دور ماند، اما جای هیچ گلایه ای نیست. داور هم انسان است و باید احترام بگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.