بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صعود پیکان و ذوب‌آهن به لطف پنالتی

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 17:20

به گزارش ایرنا، مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران امروز(یکشنبه) با برگزاری سه دیدار از ساعت ۱۵ پیگیری شد که در مهمترین دیدارها، پیکان و ذوب‌آهن مقابل حریفان به برتری رسیدند.

تیم فوتبال پیکان که در چند هفته اخیر نتوانسته نتایج جالب توجهی را به دست بیاورد در تهران با یک گل از سد تیم لیگ یکی قشقایی شیراز گذشت و به دور بعدی صعود کرد. قشقایی در لیگ آزادگان رتبه دوم را با هدایت مهدی رجب‌زاده بر عهده دارد. تک گل این مسابقه به وسیله غلامرضا ثابت ایمانی در دقیقه ۷۴ از روی نقطه پنالتی زده شد. همچنین پیکان در نیمه نخست یک ضربه پنالتی را هم از دست داد.

ذوب‌آهن در بازی همزمان با نتیجه سه بر صفر از سد رایکای بابل گذشت. تیم مهدی تارتار در لیگ برتر وضعیت جالبی ندارد اما شاگردان پیروزی قربانی را قربانی خود کردند و به برد شیرینی دست یافتند. آرمان قاسمی(۶۴ پنالتی)، محمد خدابنده‌لو(۸۰ پنالتی) و عارف رستمی(۹۰) گلزنان این مسابقه بودند.

در جدال ۲ تیم دسته یکی ماشین‌سازی تبریز و مس کرمان هم تیم میهمان یعنی مس موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد تا هم به روند رو به رشد خود ادامه دهد و هم نماینده تبریز را بیش از پیش در بحران فرو ببرد. ماشین در لیگ آزادگان نیز در رتبه نازل هجدهم قرار دارد و بردی به دست نیاورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.