صعود پیکان و مس با عبور از سد حریفان
منبع : خبرگزاری ایلنا
دو تیم فوتبال پیکان و مس کرمان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یافتند. به گزارش ایلنا، نتیجه دو دیدار همزمان جام حذفی فوتبال در مرحله یک شانزدهم نهایی به شرح زیر است: * پیکان یک- قشقایی شیراز صفر داوران: سید مهدی مرجان زاده – علیرضا صیاد – ابراهیم امتنانی کارت زرد: حسین خیری، روحالله صفویان پور و مرصاد فلاح نژاد از قشقایی کارت قرمز: – گل: محمدعلی فرامرزی (۷۳ -پنالتی) پیکان در دقیقه ۲۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد که دروازهبان قشقایی آن را مهار کرد. *ماشین سازی یک – مس کرمان ۲ داوران: شهاب محمدی – رضا حیدری – امین قدیری کارت زرد: امیرحسین عسگری، سامان تورانیان و فرزاد حسین خانی(سرمربی) از مس کرمان کارت قرمز: – گل: داود شاهواروقی (۵۱) برای ماشین سازی / میلاد صارمی(۷) و بهرام رشیدفرخی (۷۸) برای مس کرمان انتهای پیام/


یکی از نامهای بزرگ فوتبال ایران در روز اول جام حذفی خط خواهد خورد !
صبا به مصاف استقلال می رود
مربی استقلال : دوست نداریم کاوه رضایی در نیم فصل جدا شود
خطر از بیخ گوش شاگردان خطیبی رد شد
مربی استقلال به آمریکا رفت
کاروان سرخ پوشان راهی شمال شدند









