بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صعود پیکان و مس با عبور از سد حریفان

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 17:19

دو تیم فوتبال پیکان و مس کرمان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یافتند. به گزارش ایلنا، نتیجه دو دیدار همزمان جام حذفی فوتبال در مرحله یک شانزدهم نهایی به شرح زیر است: * پیکان یک- قشقایی شیراز صفر داوران: سید مهدی مرجان زاده – علیرضا صیاد – ابراهیم امتنانی کارت زرد: حسین خیری، روح‌الله صفویان پور و مرصاد فلاح نژاد از قشقایی کارت قرمز: – گل: محمدعلی فرامرزی (۷۳ -پنالتی) پیکان در دقیقه ۲۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد که دروازه‌بان قشقایی آن را مهار کرد. *ماشین سازی یک – مس کرمان ۲ داوران: شهاب محمدی – رضا حیدری – امین قدیری کارت زرد: امیرحسین عسگری، سامان تورانیان و فرزاد حسین خانی(سرمربی)  از مس کرمان کارت قرمز: – گل: داود شاهواروقی (۵۱) برای ماشین سازی / میلاد صارمی(۷) و بهرام رشیدفرخی (۷۸) برای مس کرمان   انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.