بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جام حذفی فوتبال| صعود ذوب‌آهن، پیکان و مس کرمان و حذف ۳ تیم لیگ یکی/ خبری از شگفتی نبود!

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 17:19

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه) سه دیدار همزمان برگزار شد که نتایج پایانی آنها به شرح زیر است:

ذوب‌آهن اصفهان ۳ – رایکای بابل صفر
گل‌ها: آرمان قاسمی (۶۲ – پنالتی)، محمد خدابنده‌لو (۸۰ – پنالتی) و عارف رستمی (۸۴)

پیکان یک – قشقایی شیراز صفر
گل: غلامرضا ثابت ایمانی (پنالتی – ۷۴)

ماشین‌سازی‌تبریز یک – مس کرمان ۲
گل‌ها: داوود شاهواروقی (۵۱) برای ماشین‌سازی و میلاد صارمی (۷)، بهرام رشیدفرخی (۷۸) برای مس

با این نتایج سه تیم ذوب‌آهن اصفهان، پیکان تهران و مس کرمان به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه یافتند و سه تیم لیگ یکی از گردونه مسابقات حذف شدند.جام حذفی فوتبال|نساجی؛ نخستین تیم راه‌یافته به مرحله یک هشتم نهایی/ ادامه ۲ دیدار در وقت‌ اضافه

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.