بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برتری یک نیمه ‌ای گل‌گهر مقابل شاگردان پیوس

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 17:18

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شهرداری آستارا از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در چارچوب دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به میزبانی ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با برتری دو بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی به اتمام رسید.

داور: عنایت قوچ‌کانلو

کمک‌ها: محمدرضا مدیرروستا و تطهیر احمد حسین زهی

کارت زرد: –

کارت قرمز: –

گل‌‌ها: حسین نخودکار(۱۴) و امین پورعلی(۳۲) برای گل گهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.