بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برد پر گل‌گهر مقابل شاگردان پیوس در نیمه نخست

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 17:18

خبرگزاری میزان – در یکی از مهمترین دیدار‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی تیم گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۶:۳۰ میزبان تیم دسته یکی شهرداری آستارا بود که در پایان نیمه نخست شاگردان امیر قلعه‌نویی موفق شدند با ارائه یک بازی برتر ۲ گل وارد دروازه شاگردان فرشاد پیوس کنند تا نیمه نخست با برتری دو بر صفر گل‌گهر به اتمام برسد.

برای گل‌گهر حسین نخودکار دقیقه ۸ و امین پورعلی در دقیقه ۳۲ گلزنی کردند. بیشتر بخوانید: مهدی: مشکلات پرسپولیس و استقلال بررسی شد/ امیدوارم باشگاه‌ها در ارسال مدارک تکمیلی به AFC ا اقدام کنند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.