بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی آرمان گهر: برنامه‌ای برای جام حذفی نداشتیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 17:07

سرمربی آرمان گهر بیان کرد برنامه ریزی و هدفگذاری ما جام حذفی نبود و فقط می‌خواستیم بازی آبرومندانه‌ای انجام دهیم. به گزارش طرفداری، قاسم شهبا پس از شکست مقابل نساجی در جام حذفی اظهار داشت:

جام حذفی شرایط خودش را دارد و در یک بازی باید برنده و بازنده مشخص شود. برنامه ریزی و هدفگذاری ما این جام نبود و فقط به دنبال بازی آبرومندانه مقابل تیم خوب نساجی بود. بچه های ما با کیفیت بازی کردند و  و موقعیت های زیادی خلق کردیم، اما قسمت نبود که به گل برسیم. از این به بعد تمام تمرکز ما روی لیگ دسته اول است و امیدوارم بتوانیم موفق باشیم.

وی در مورد اینکه الهامی از این تیم تعریف کرده است، گفت:

الهامی لطف دارد، ما تیم با کیفیت و بازیکنان خوبی داریم و اگر به خود باوری برسیم، می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. جام حذفی با لیگ فرق دارد و باید این مسابقه را فراموش کنیم. تمام تمرکزمان این است که در پایان فصل خوشحال باشیم. صحبت ها بر این است که به تیم کمک کنند و شرایط بهتری رقم بخورد.

سرمربی آرمان گهر گفت:

تیم ۳۵ نفره داریم و سعی می‌کنیم از همه استفاده کنیم. بحث بومی و غیر بومی نیست و یک تیم هستیم و باید با هم تلاش کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.