جامحذفی فوتبال؛ صعود خیبرخرمآباد و نساجی
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا؛ از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در مرحله یکشانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور، سه دیدار همزمان برگزار شد.
خیبر خرمآباد در دیدار خانگی مقابل مس شهربابک به برتری سه بر یک رسید و صعود کرد. «مهرداد قنبری»، «فرزاد محمدی» و «علی صفیا» برای خیبر موفق به گلزنی شدند. «میلاد شعبانلو» هم گلزن تیم مس بود.
نساجی مازندران در دیدار مقابل تیم دسته اولی آرمانگهر به برتری یک بر صفر رسید و راهی دور بعدی شد. «حسن نجفی» زننده گل تیم تحد هدایت «ساکت الهامی» در این دیدار بود.
همچنین دیدار شاهینشهرداریبوشهر با نفتمسجدسلیمان در پایان ۹۰ دقیقه گلی در برنداشت تا کار به وقتهای اضافه کشیده شود.


کورس جذاب صعود به لیگ برتر ؛ مربع قهرمانی در لیگ دسته اول
ستاره استقلال دوباره جنجال به پا کرد + جزئیات
راهکار ساکت الهامی برای اماده سازی نساجی
ابقای سرمربی پرسپولیسی در لیگ یک
تصمیم بزرگ و ضروری سازمان لیگ برای ادامه بازی های لیگ یک









