بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جام‌حذفی فوتبال؛ صعود خیبرخرم‌آباد و نساجی

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 17:05

به گزارش ایرنا؛ از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، سه دیدار همزمان برگزار شد.

خیبر خرم‌آباد در دیدار خانگی مقابل مس شهربابک به برتری سه بر یک رسید و صعود کرد. «مهرداد قنبری»، «فرزاد محمدی» و «علی صفیا» برای خیبر موفق به گلزنی شدند. «میلاد شعبانلو» هم گلزن تیم مس بود.

نساجی مازندران در دیدار مقابل تیم دسته اولی آرمان‌گهر به برتری یک بر صفر رسید و راهی دور بعدی شد. «حسن نجفی» زننده گل تیم تحد هدایت «ساکت الهامی» در این دیدار بود.

همچنین دیدار شاهین‌شهرداری‌بوشهر با نفت‌مسجدسلیمان در پایان ۹۰ دقیقه گلی در برنداشت تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.