جام حذفی|صعود لیگ برتری ها با پنالتی/ سوغاتی شیرین تیم کرمانی از تبریز
منبع : خبرگزاری فارس
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با انجام سه بازی همزمان پیگیری شد که در پایان تیم های ذوبآهن، پیکان و مس کرمان موفق به صعود در ۹۰دقیقه وقت معمول مسابقه شدند.
* ذوب آهن اصفهان ۳ – رایکا بابل صفر
داوران: ایمان کهیش – سعید زیبا- مرتضی هوشیار
کارت زرد: برهان عابد و محمد آژیر از رایکا
کارت قرمز: –
گل: آرمان قاسمی (۶۲-پنالتی)، محمد خدابندهلو(۸۰-پنالتی) و عارف رستمی (۸۵) برای ذوب آهن
* پیکان یک- قشقایی شیراز صفر
داوران: سید مهدی مرجان زاده – علیرضا صیاد – ابراهیم امتنانی
کارت زرد: حسین خیری، روحالله صفویان پور و مرصاد فلاح نژاد از قشقایی
کارت قرمز: –
گل: محمدعلی فرامرزی (۷۳ -پنالتی)
پیکان در دقیقه ۲۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد که دروازهبان قشقایی آن را مهار کرد.
*ماشین سازی یک – مس کرمان ۲
داوران: شهاب محمدی – رضا حیدری – امین قدیری
کارت زرد: امیرحسین عسگری، سامان تورانیان و فرزاد حسین خانی(سرمربی) از مس کرمان
کارت قرمز: –
گل: داود شاهواروقی (۵۱) برای ماشین سازی / میلاد صارمی(۷) و بهرام رشیدفرخی (۷۸) برای مس کرمان
انتهای پیام/












