بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جام حذفی|صعود لیگ برتری ها با پنالتی/ سوغاتی شیرین تیم کرمانی از تبریز

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 17:04

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با انجام سه بازی همزمان پیگیری شد که در پایان تیم های ذوب‌آهن، پیکان و مس کرمان موفق به صعود در ۹۰دقیقه وقت معمول مسابقه شدند.

* ذوب آهن اصفهان ۳ – رایکا بابل صفر

داوران: ایمان کهیش – سعید زیبا-  مرتضی هوشیار

کارت زرد: برهان عابد و محمد آژیر از رایکا

کارت قرمز: –

گل: آرمان قاسمی (۶۲-پنالتی)، محمد خدابنده‌لو(۸۰-پنالتی) و عارف رستمی (۸۵) برای ذوب آهن

* پیکان یک- قشقایی شیراز صفر

داوران: سید مهدی مرجان زاده – علیرضا صیاد – ابراهیم امتنانی

کارت زرد: حسین خیری، روح‌الله صفویان پور و مرصاد فلاح نژاد از قشقایی

کارت قرمز: –

گل: محمدعلی فرامرزی (۷۳ -پنالتی)

پیکان در دقیقه ۲۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد که دروازه‌بان قشقایی آن را مهار کرد.

*ماشین سازی یک – مس کرمان ۲

داوران: شهاب محمدی – رضا حیدری – امین قدیری

کارت زرد: امیرحسین عسگری، سامان تورانیان و فرزاد حسین خانی(سرمربی)  از مس کرمان

کارت قرمز: –

گل: داود شاهواروقی (۵۱) برای ماشین سازی / میلاد صارمی(۷) و بهرام رشیدفرخی (۷۸) برای مس کرمان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.