بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیروزی پر گل ذوب آهن مقابل شاگردان قربانی/ صعود پیکان و مس کرمان به یک هشتم

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 17:04

خبرگزاری میزان – مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت ۱۵ امروز (یک‌شنبه) با برگزاری ۳ دیدار همزمان در شهر‌های تهران، تبریز و اصفهان پیگیری شد که در یکی از مهمترین دیدارها تیم پیکان تهران در حالی که میزبان تیم دسته اولی قشقایی شیراز بود در نهایت با تک گل غلامرضا ثابت ایمانی در دقیقه ۷۴ از روی نقطه پنالتی از سد مهمان خود گذشت تا شاگردان مجتبی حسینی هم به جمع ۱۶ تیم نهایی راه پیدا کنند.

در بازی همزمان تیم ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر میزبان تیم رایکا بابل بود که در انتهای این بازی پر گل ذوبی‌ها با نتیجه ۳ بر صفر از سد شاگردان پیروز قربانی گذشتند تا شاگردان تارتار با کسب این برد ارزشمند راهی یک هشتم نهایی شوند. برای ذوب آهن آرمان قاسمی در دقیقه ۶۲، محمد خدابنده‌لو در دقیقه ۸۰ و عارف رستمی در دقیقه ۸۴ گل زدند.

در دیگر دیدار و نبرد دو تیم دسته یکی تیم مس کرمان در حالی که مهمان تیم ماشین سازی تبریز بود با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و به مرحله بعدی راه یافت. برای مس میلاد صارمی در دقیقه ۷ و بهرام رشید فرخی در دقیقه ۷۷ گلزنی کردند و تک گل ماشین سازی را داود شاهواروقی در دقیقه ۵۱ به ثمر رساند. بیشتر بخوانید: رکوردی که فدراسیون عزیزی خادم شکست!/ فاجعه‌ای به نام لیگ برتر!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.