بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خیبر خرم آباد با شکست مس شهر بابک صعود کرد

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 17:03

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال خیبر خرم آباد و مس شهر بابک از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور آغاز شد که این مسابقه با پیروزی ۳ بر ۱ میزبان خرم آبادی همراه بود.

خیبر در حالی جواز صعود به جمع شانزدهم تیم پایانی جام حذفی را کسب کرد که دو گل را از روی نقطه پنالتی توسط مهرداد قنبری (۱۸) و فرزاد محمدی (۳۹) به ثمر رساند. صفیا (۶+۹۰) گل سوم میزبان را به ثمر رساند.

میلاد شعبانلو (۵۱) نیز تک گل مس شهر بابک را در این دیدار جنجالی و پر برخورد که دو کارت قرمز به همراه داشت به ثمر رساند.

پیش از این تیم های آلومینیوم اراک، نساجی مازندران و پدیده مشهد صعودشا به مرحله یک هشتم را قطعی کرده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.