خیبر خرم آباد با شکست مس شهر بابک صعود کرد
منبع : خبرگزاری مهر
به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیمهای فوتبال خیبر خرم آباد و مس شهر بابک از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور آغاز شد که این مسابقه با پیروزی ۳ بر ۱ میزبان خرم آبادی همراه بود.
خیبر در حالی جواز صعود به جمع شانزدهم تیم پایانی جام حذفی را کسب کرد که دو گل را از روی نقطه پنالتی توسط مهرداد قنبری (۱۸) و فرزاد محمدی (۳۹) به ثمر رساند. صفیا (۶+۹۰) گل سوم میزبان را به ثمر رساند.
میلاد شعبانلو (۵۱) نیز تک گل مس شهر بابک را در این دیدار جنجالی و پر برخورد که دو کارت قرمز به همراه داشت به ثمر رساند.
پیش از این تیم های آلومینیوم اراک، نساجی مازندران و پدیده مشهد صعودشا به مرحله یک هشتم را قطعی کرده بودند.


رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک
پشت پرده عدم حضور تماشاگران در دیدار هوادار – پرسپولیس
برتری فاحش استقلال برابر نساجی در ادوار جام حذفی
تاریخ دیدارهای نیمه نهایی و فینال جام حذفی اعلام شد
رویارویی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی ؛ دو دربی در کمترین فاصله ؟
زمان تقریبی فینال جام حذفی مشخص شد









