بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جام حذفی| خیبر به یک هشتم نهایی رسید/ توقف ۹۰

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 16:51

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۴:۳۰ امروز دو بازی در شهرهای بوشهر و خرم‌آباد برگزار شد.

شاهین شهرداری بوشهر صفر- نفت مسجد سلیمان صفر

شاهین بوشهر در ورزشگاه شهید نادر مهدوی میزبان نفت مسجد سلیمان است که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل تمام شد تا تعیین برنده این مسابقه به وقت اضافی و ضربات پنالتی بکشد.

داور: ابوالفضل گرجی

کمک‌ها: امید افخمی و مسلم فاضلی 

کارت زرد: عبدالصمد احمدی، ابوافضل علایی، حسن پولادی، محسن گلستانی‌(سرپرست) مهدی ببری، محمود بحرینی(مربی) از شاهین/ محمد بلبلی، علیرضا دغاغله و امیر محبی(مربی) از نفت مسجد سلیمان

کارت قرمز: –

گل‌ها: –

خیبر خرم آباد دو- مس شهربابک یک

شاگردان عبدالله ویسی در ورزشگاه تختی خرم آباد میزبان مس شهر بابک هستند و در پایان نیمه اول با دو پنالتی میهمان خود را شکست دادند. 

داور: مجید محمدی  

کمک‌ها: حسین سلیمانی و  هاشم خدابنده‌لو 

کارت زرد: مهرداد قنبری و محسن اسپیلی(مربی) از خیبر/ علیرضا قاسمی از مس شهر بابک

کارت قرمز: عبدالله ویسی(سرمربی- ۶۸) از خیبر

گل‌ها: مهرداد قنبری(۱۸- پنالتی) و فرزاد محمدی(۴۰) برای خیبر/ میلاد شعبانی(۵۱) برای مس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.