بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حاشیه بازی خیبر و مس| اعتراض شدید ویسی به داور مسابقه

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 16:51

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در دقیقه ۶۸ بازی خیبر و مس شهر بابک، داور بازی در یک صحنه برای تیم خیبر کرنر اعلام نکرد که اعتراض شدید عبدالله ویسی را در بر داشت.  داور بازی به دلیل اعتراض شدید سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد او را از زمین مسابقه اخراج کرد.

*در دقیقه ۹۵ بین رحیم آلبوغبیش بازیکن خیبر و علیرضا قاسمی بازیکن مس درگیری به وجود آمد که داور به هر دو کارت قرمز را نشان داد. 

این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود خیبر خرم آباد به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.