بروزرسانی| کلانتری: از تیم خودمان دلگیرم
منبع : خبرگزاری فارس
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از اراک، علیاصغر کلانتری پس از شکست ۲ بر صفر تیم فوتبال فجرسپاسی مقابل آلومینیوم اراک در چارچوب رقابتهای جام حذفی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: واقعیت این است که همه دیدند بازی خوبی بود و موقعیتهای ما زیاد بود. از تیم خودمان دلگیرم. در مقطعی از بازی حمله کننده بودیم و موقعیتهای زیادی از دست دادیم.
ادامه دارد…












