بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بروزرسانی| کلانتری: از تیم خودمان دلگیرم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 16:50

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اصغر کلانتری پس از شکست ۲ بر صفر تیم فوتبال فجرسپاسی مقابل آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های جام حذفی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: واقعیت این است که همه دیدند بازی خوبی بود و موقعیت‌های ما زیاد بود. از تیم خودمان دلگیرم. در مقطعی از بازی حمله کننده بودیم و موقعیت‌های زیادی از دست دادیم.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.