بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نساجی با شکست آرمان گهر صعود کرد/ دو بازی در وقت‌های اضافه

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 16:49

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال امروز یکشنبه آغاز شد. از ساعت ۱۵ سه دیدار همزمان برگزار شد.

در یکی از این مسابقات تیم نساجی مازندران میهمان تیم آرمان گهر بود که این بازی با تک گل حسن نجفی (۱۳) به سود نساجی به پایان رسید. به این ترتیب نساجی نخستین تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم لقب گرفت.

در دیگر بازی تیم پدیده در مشهد برابر استقلال ملاثانی قرار گرفت. این بازی در طول ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک – یک دنبال شد. رضا کرملاچعب (۷۴) برای استقلال و محمدرضا فلاحیان (۸۰) برای پدیده گلزنی کردند. تعیین برنده این دیدار به وقت های اضافه کشید.

همچنین دیدار تیم های آلومینیوم اراک و فجر شهید سپاسی بعد از ۹۰ دقیقه تساوی بدون گل، وارد وقت های اضافه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.