نساجی با شکست آرمان گهر صعود کرد/ دو بازی در وقتهای اضافه
منبع : خبرگزاری مهر
به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال امروز یکشنبه آغاز شد. از ساعت ۱۵ سه دیدار همزمان برگزار شد.
در یکی از این مسابقات تیم نساجی مازندران میهمان تیم آرمان گهر بود که این بازی با تک گل حسن نجفی (۱۳) به سود نساجی به پایان رسید. به این ترتیب نساجی نخستین تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم لقب گرفت.
در دیگر بازی تیم پدیده در مشهد برابر استقلال ملاثانی قرار گرفت. این بازی در طول ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک – یک دنبال شد. رضا کرملاچعب (۷۴) برای استقلال و محمدرضا فلاحیان (۸۰) برای پدیده گلزنی کردند. تعیین برنده این دیدار به وقت های اضافه کشید.
همچنین دیدار تیم های آلومینیوم اراک و فجر شهید سپاسی بعد از ۹۰ دقیقه تساوی بدون گل، وارد وقت های اضافه شد.


رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک
پشت پرده عدم حضور تماشاگران در دیدار هوادار – پرسپولیس
برتری فاحش استقلال برابر نساجی در ادوار جام حذفی
تاریخ دیدارهای نیمه نهایی و فینال جام حذفی اعلام شد
رویارویی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی ؛ دو دربی در کمترین فاصله ؟
زمان تقریبی فینال جام حذفی مشخص شد









