بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صعود نساجی با عبور از سد آرمان گهر

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 16:34

تیم فوتبال نساجی با برتری مقابل آرمان گهر سیرجان راهی یک هشتم نهایی جام حذفی شد. به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های آرمان گهر سیرجان و نساجی مازندران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۴ در سیرجان آغاز شد. این بازی یک بر صفر به سود نساجی خاتمه یافت. داور: مهدی جبرئیلی کمک داور: سیدیعقوب حجتی، محمد شاکر  کارت زرد: – گل: حسن نجفی (۲۷)   انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.