بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صعود خیبر به مرحله بعدی با شکست مس/ جدال شاهین و نفت مسجد سلیمان به وقت‌های اضافه کشید

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 16:33

خبرگزاری میزان – در ادامه دیدار‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ۲ دیدار همزمان از ساعت ۱۴:۳۰ پیگیری شد که در یکی از مهمتری بازی‌ها تیم نفت مسجد سلیمان میزبان تیم دسته اولی شاهین شهرداری بوشهر بود که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه گلی نداشت تا تکلیف تیم پیروز در وقت‌های اضافه مشخص شود.

در دیگر دیدار همزمان که دوئل دو تیم لیگ یکی به شمار می‌رود تیم خیبر خرم آباد میزبان تیم مس شهر بابک بود که این بازی در پایان با پیروزی ۲ بر یک خیبر به اتام رسید تا نماینده خرم آباد هم راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

مهرداد قنبری در دقیقه ۱۸ از روی نقطه پنالتی، فرزاد محمدی در دقیقه ۳۹ و علی صفیا برای خیبر خرم آباد و میلاد شعبانلو در دقیقه ۵۱ برای مس گلزنی کردند. بیشتر بخوانید: نوری: استقلال هرطور بازی کند عده‌ای بازهم انتقاد می‌کنند/ انتقاد‌ات از خارجی‌ها مغرضانه است

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.