بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آرمان گهر ۰ – نساجی ۱/ صعود نساجی به یک هشتم نهایی جام حذفی

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 16:21

خبرورزشی – دیدار تیم‌های آرمان گهر سیرجان و نساجی مازندران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۴ در سیرجان آغاز شد.

این بازی یک بر صفر به سود نساجی خاتمه یافت.

داور: مهدی جبرئیلی

کمک داور: سیدیعقوب حجتی، محمد شاکر 

کارت زرد: –

گل: حسن نجفی (۲۷)

دسته بندی ها : خبرورزشی , دیگر خبرگزاری ها
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.