بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هربرت هاینر: هالند را نمی‌خریم چون بهترین مهاجم دنیا را داریم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 16:06

 هانس یواخیم واتسکه مدیر عامل بروسیا دورتموند امروز در برنامه صبگاحی بیلد حضور داشته است. او در این برنامه در بخشی از صحبت هایش درباره رقابت قهرمانی در بوندسلیگا، تفاوت بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ صحبت کرد.

به گزارش طرفداری به نقل از اشپورت آینتس، حال هربرت هاینر مدیر عامل بایرن مونیخ به صحبت های واتسکه واکنش نشان داده و همچنین در ادامه مصاحبه اش در مورد جذب ارلینگ هالند و اتهاماتی که به بایرن مونیخ در زمینه تضعیف رقبا وارد می شود، صحبت کرده است. هربرت هاینر گفت:

بسیار آسان است اینکه بگوییم بایرن مونیخ پول بیشتری دارد، در نتیجه قهرمان آلمان می شود. ما در گذشته کار های فوق العاده خوبی در باشگاه انجام داده ایم. نه تنها در بحث اقتصادی باشگاه، بلکه ترکیب خوبی را نیز کنار هم جمع کردیم. بازیکنانی مانند توماس مولر، جمال موسیالا و یوسیپ استانشیچ از تیم های جوانان ما به تیم اصلی اضافه شدند و برای پول های کلان به بایرن مونیخ نیامده اند.

 هربرت هاینر در جواب سوال اینکه بایرن ارلینگ هالند را به خدمت نمی گیرد، زیرا:

 چون ما بهترین مهاجم جهان روبرت لواندوفسکی را در بایرن مونیخ داریم. من متقاعد شده ام که روبرت لواندوفسکی هنوز هم می تواند سال ها در این سطح بازی کند. خوشحال می شوم که او در اینجا فوتبالش را به پایان برساند.

هربرت هاینر درباره اتهاماتی که مبنی بر تضعیف لایپزیش به بایرن مونیخ زده می شود، گفت: 

ما بازیکنان را برای تضعیف حریفانمان نمی خریم، بلکه برای اساس آنچه که در تیممان نیاز داریم، بازیکن می خریم. جذب دایوت اوپامکانو و مارسل زابیتسر یک حرکت منطقی بود. یولیان ناگلزمان با آن ها قبلا کار کرده بود و شناخت کافی از این دو دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.