بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برد خیبر و توقف نفت مسجد سلیمان مقابل حریف دسته‌اولی در نیمه اول

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 15:34

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۴:۳۰ امروز دو بازی در شهرهای بوشهر و خرم‌آباد برگزار شد.

شاهین شهرداری بوشهر صفر- نفت مسجد سلیمان صفر

شاهین بوشهر در ورزشگاه شهید نادر مهدوی میزبان نفت مسجد سلیمان است که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

داور: ابوالفضل گرجی

کمک‌ها: امید افخمی و مسلم فاضلی 

کارت زرد: عبدالصمد احمدی و محسن گلستانی‌(سرپرست) از شاهین/

کارت قرمز:

گل‌ها:

خیبر خرم آباد دو- مس شهربابک صفر

شاگردان عبدالله ویسی در ورزشگاه تختی خرم آباد میزبان مس شهر بابک هستند و در پایان نیمه اول با دو پنالتی میهمان خود را شکست دادند. 

داور: مجید محمدی  

کمک‌ها: حسین سلیمانی و  هاشم خدابنده‌لو 

کارت زرد:

کارت قرمز:

گل‌ها: مهرداد قنبری(۱۸- پنالتی) و فرزاد محمدی(۴۰) برای خیبر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.