بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ربیعی: بازیکنان خط دفاعمان را مقابل تراکتور در اختیار نداریم/ موافق استفاده از واژه «تیم دوم» نیستم

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 15:03

خبرگزاری میزان – محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره دیدار مقابل تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می خوانید:

*قبل از بازی قبلی‌مان هم گفتم که تراکتور تیم بسیار خوب با هواداران پرشوری است. این باشگاه اصیل است و بازیکنان و کادرفنی خوبی دارند؛ این موضوع کار ما را سخت خواهد کرد. به خصوص این که در این بازی بخش عمده‌ای از بازیکنان‌مان به خصوص بازیکنان خط دفاعی‌مان را در اختیار نداریم.

*با توجه به شرایط و ریتم مسابقات برنامه ما این است که در این بازی به چند نفر از بازیکنانمان استراحت بدهیم و فرصتی برای چند نفر دیگر ایجاد کنیم. متاسفانه شاهین توکلی، میثم تیموری، مهدی کیانی، محمد انصاری و عقیل کعبی را قطعا به خاطر مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم. متاسفانه مصدومیت‌های ما طوری بوده که ما در آن نقشی نداشتیم.

*بازیکنان خط دفاعمان را به طور کل در اختیار نداریم و به یکسری از بازیکنانمان هم استراحت می‌دهیم. از این واژه‌ها که از تیم دوم می‌خواهم استفاده کنم را دوست ندارم و موافق آن نیستم، چون تمام مجموعه ما تیم اول هستند. ولی سعی می‌کنیم با تمام این موارد با یک برنامه‌ریزی درست در بازی فردا ظاهر شویم و دست پر از زمین بازی خارج شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.